Novice



Spletni seminar "Vigilanca medicinskih pripomočkov"


Vabimo vas, da se udeležite spletnega seminarja z naslovom

VIGILANCA MEDICINSKIH PRIPOMOČKOV,

kjer bo predstavljena vigilanca medicinskih pripomočkov z vidika novih zakonodajnih zahtev EU.

Spletni seminar bo potekal v četrtek, 3.junija 2021, od 10. do 12. ure preko aplikacije Microsoft Teams Meeting.


KOMU JE NAMENJEN?

Namenjen je vsem, ki delujete na področju medicinskih pripomočkov ter želite bolje razumeti vigilančni okvir in odgovornosti vseh deležnikov v sistemu po Uredbi (EU) 2017/745 in Uredbi (EU) 2017/746. Pregledali bomo kakšne so ključne obveznosti in vloge proizvajalcev, pooblaščenih predstavnikov proizvajalcev, uvoznikov in distributerjev v sistemu vigilance.

Predstavljene bodo tudi spremembe v vigilančnem poročanju in obrazci za uporabo v praksi, kot tudi način poročanja v vmesnem obdobju do vzpostavitve vigilančnega modula v Eudamedu.

Udeleženci seminarja se boste seznanili z načinom presoje priglašenega organa in sicer poročil o varnosti, izvajanju sistema vigilance pri proizvajalcu, neodvisnem periodičnim pregledu podatkov proizvajalca o vigilanci in vlogi priglašenega organa v primeru zapleta.

Predstavljena bo platforma, ki se razvija za izobraževanje deležnikov za utrjevanje znanja iz področja vigilance in vitro diagnostičnih medicinskih pripomočkov in medicinskih pripomočkov.

Rezervirajte si čas in se nam pridružite ter delite z nami svoje izkušnje.


PROGRAM

10.00 - 10.05 - Uvodni nagovor – Polona Mežan, direktorica Zbornice MedTech Slovenija

10.05 - 10.35 - Vigilančne obveznosti gospodarskih subjektov - Marcia Elena Podboršek, mag. farm., Zbornica MedTech Slovenija

10.35 - 10.50 – Postopki vigilančnega poročanja - Martina Sabotin, mag. farm., JAZMP

10.50 - 11.10– Pregled izvajanja sistema poprodajnega spremljanja in vigilance pri proizvajalcu po 26.5.2021– mag. Ana Pribaković Borštnik, SIQ

11.10 - 11.30 – E-vigilanca – e-izobraževalni modul s primeri iz prakse  - Julijan Stropnik, mag. lab. biomed., vodja strokovne delovne skupine za vigilanco, Zbornica MedTech Slovenija

11.30 - 12.00 - Razprava in vprašanja


PREDAVATELJI

Izbrane teme bodo predstavili strokovnjaki s področja poznavanja delovanja zakonodaje in regulative medicinskih pripomočkov Marcia Elena Podboršek, mag. farm., strokovna svetovalka Zbornice MedTech Slovenija, Martina Sabotin mag. farm., JAZMP, mag. Ana Pribaković Borštnik, SIQ ter Julijan Stropnik, mag. lab. biomed.,  vodja strokovne delovne skupine za vigilanco, Zbornica MedTech Slovenija.

Delavnico bo povezoval Janez Obreza mag. farm., vodja krovnega področja Zakonodaja in regulativa v zdravstvu v Zbornici MedTech Slovenija. Vsak udeleženec bo po zaključku spletnega seminarja prejel Potrdilo o udeležbi na strokovnem izobraževanju.


KOTIZACIJA, UDELEŽBA IN PRIJAVA

ZA ČLANE ZBORNICE MEDTECH SLOVENIJA

Za udeležence iz podjetij, ki so člani Zbornice MedTech Slovenija znaša kotizacija 85,00 EUR (z vključenim DDV-jem).

CENA ZA VSE, KI NISO ČLANI ZBORNICE MEDTECH SLOVENIJA

Za udeležence iz podjetij, ki so niso člani Zbornice MedTech Slovenija, znaša kotizacija 170,00 EUR (cena vključuje DDV).

Kotizacijo je potrebno poravnati najkasneje dve dni pred dogodkom na poslovni račun GZS pri NLB št. 02924 – 0017841495, SKLIC 5658, ZA SPLETNI SEMINAR MEDTECH SLOVENIJA. Po prejemu vašega plačila vam pošljemo račun.



Prijave na spletni seminar sprejemamo do vključno srede, 2.junija 2021. Odpoved udeležbe brez finančnih posledic je možna največ dva delovna dneva pred izvedbo dogodka. V primeru, da prijavljeni udeleženci svoje prisotnosti (pisno/preko e-pošte na naslov medtechslovenija@gzs.si) ne odpovedo v navedenem roku ali se dogodka ne udeležijo oz. ne pošljejo drugega udeleženca, vam zaračunamo celoten znesek kotizacije.

Navodila za elektronski pristop k seminarju in povezavo preko katere boste seminar spremljali, vam bomo poslali dan pred dogodkom na vaš elektronski naslov.


O PREDAVATELJIH


Marcia Elena Podboršek je v več kot dvajsetih letih dela v javnem in zasebnem sektorju pridobila bogate delovne izkušnje na področju medicinskih pripomočkov, farmacije in zdravstva. Po izobrazbi je magistra farmacije.

Njeno strokovno področje je znanje o zakonodajnih predpisih in interpretaciji regulatornih zahtev ter poznavanje delovanja trga medicinskih pripomočkov v RS in Evropski uniji. Deluje v svojem podjetju MedDev Rešitve

Kompetence na področju medicinskih pripomočkov je pridobila, kot imenovani nacionalni ekspert za RS v času delovanja pri nacionalnemu pristojnemu organu  (JAZMP). Sodelovala je pri sprejemanju nove evropske zakonodaje skupaj z Evropsko komisijo ter njihovi implementaciji v prakso in s tem pridobila mednarodne izkušnje. Kot zastopnica za RS je bila med ustanovnimi člani MDCG za MDR in IVDR. Ima izkušnje kot ocenjevalka za imenovanje priglašenih organov za medicinske pripomočke doma in v tujini. Kot članica je sodelovala pri delu delovnih skupin CAMD za izvajanje MDR in IVDR in se udeleževala rednih sestankov organa. Svoje strokovno znanje nadgrajuje s poznavanjem področja agilnih metod in poslovnega modeliranja (Marketing 3.0). Svoje znanje in izkušnje pa deli s svetovanjem gospodarskim subjektom na področju medicinskih pripomočkov, ki se srečujejo z izzivi pri implementaciji novih zakonodajnih zahtev. Kot strokovna sodelavka in svetovalka sodeluje tudi z Zbornico MedTech Slovenija pri GZS.



Ana Pribaković Borštnik je pomočnica direktorja področja ocenjevanja sistemov vodenja na SIQ in vodja produkta certificiranja medicinskih pripomočkov po direktivi za medicinske pripomočke MDD 93/42/EEC in Uredbi (EU) 2017/745. Pred tem je bila vrsto let direktorica področja ocenjevanja sistemov vodenja. Po izobrazbi je mag. fizike.

Je vodilna presojevalka sistemov vodenja kakovosti po standardih ISO 9001, ISO 13485 in direktivi/uredbi za medicinske pripomočke ter vodilna presojevalka  sistemov ravnanja z okoljem po standardu ISO 14001 in uredbi EMAS in sistemov vodenja varnosti in zdravja pri delu po standardu BS OHSAS 18001. Opravljenih ima preko 280 presoj.  Predava na številnih konferencah v Sloveniji in tujini, vodi usposabljanja za proizvajalce  ter presojevalce in izvedence za medicinske pripomočke in sodeluje v delovnih skupinah v združenju priglašenih organov TEAM NB.

Pri Slovenskem inštitutu za standardizacijo je član Splošnega sveta.



Martina Sabotin je zaposlena na Javni agenciji Republike Slovenije za zdravila in medicinske pripomočke (JAZMP), in sicer kot vigilančni ocenjevalec.

Po izobrazbi je magistra farmacije. Po več letih dela kot bolnišnični farmacevt v Splošni bolnišnici Celje se je zaposlila na JAZMP na Sektorju za medicinske pripomočke. Njeno področje delovanja je obravnava zapletov, varnostnih korektivnih ukrepov in drugih varnostnih vprašanj, ki zadevajo področje medicinskih pripomočkov.



Julijan Stropnik je strokovnjak s področja IVD z več kot osemnajstletnimi profesionalnimi izkušnjami s področja IVD medicinskih pripomočkov. Posebno pozornost v okviru svojega delovanja namenja izvajanju poprodajnih aktivnosti in pravilnemu prepoznavanju in razumevanju upravljanja z zapleti ter poročanju. V letih 2014 do 2016 je v SIEDMA, Slovenskem združenju proizvajalcev in distributerjev IVD medicinskih pripomočkov, kot predsednik vodil Sekcijo za vigilanco IVD medicinskih pripomočkov. Bil je tudi aktivni član Vigilance Task Force Group pri Evropskem združenju EDMA. O vigilanci medicinskih pripomočkov kot vabljeni predavatelj predava na Fakulteti za farmacijo v Ljubljani.

Po izobrazbi je magister laboratorijske biomedicine zaposlen v farmacevtski družbi Roche, na delovnem mestu Vodje prodaje Roche Diagnostike za Slovenijo. Je tudi član vodstva Roche Diagnositics za Adriatic. Svojo kariero je začel leta 2003 kot prodajni specialist v mednarodnem podjetju Dade Behring, kjer je na področju Slovenije skrbel za povečanje tržnega deleža. V letu 2008 se je pridružil korporaciji Siemens v divizijo Healthcare ter deloval na različnih delovnih mestih tesno povezanih s prodajo IVD medicinskih pripomočkov. Njegovo področje delovanja je bilo vezano na konsolidacijo in  avtomatizacijo laboratorijskih procesov v slovenskih zdravstvenih zavodih. Leta 2015 je svojo kariero nadaljeval v mednarodnem okolju, kjer je pri Siemens Healthineers vodil poslovanje poslovnega področja Laboratorijska diagnostika za države Romunija, Bolgarija, Moldavija, Izrael in Palestina. Od leta 2018 je zaposlen na Roche Diagnostics Slovenija.


Janez Obreza je vodja regulatornega področja v podjetju Tosama d.o.o. ter vodja krovnega področja Zakonodaja in regulative v zdravstvu član Zbornice MedTech Slovenija pri GZS. Po izobrazbi je magister farmacije. Opravil je podiplomski magisterij iz zdravstvene ekonomije in managementa. Delal je v farmacevtskem marketingu večje farmacevtske družbe, nadaljeval v lekarništvu ter opravljal delo farmacevtskega inšpektorja pri JAZMP, kjer je doma oz. v tujini vodil in izvajal inšpekcijske preglede medicinskih pripomočkov, zdravil, aktivnih učinkovin,…. Pridobljena znanja in kompetence vključujejo poznavanje zakonodaje in smernic, povezanih z varnostjo, učinkovitostjo in skladnostjo izdelkov v zdravstvu; standardov ISO 13485, ISO 14971, ISO 10993 ter praktična znanja na področju presoje sterilnih izdelkov, področnih dobrih proizvodnih in distribucijskih praks. Kot vodja regulatornega področja v podjetju Tosama d.o.o. in pri Zbornici v okviru GZS skrbi za ustrezno izmenjavo in  prenos znanj ter določil večplastne zakonodaje trgov medicinskih pripomočkov ter drugih povezanih izdelkov v sisteme kakovosti.

Fotogalerija